Υποβάθμιση των ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Κοινότητα Πανόρμου στην Τήνο

Το γραφείο των ΕΛΤΑ στην Κοινότητα Πανόρμου στην Τήνο εξυπηρετεί τους κατοίκους έξι οικισμών της κοινότητας και δυο δημοτικών διαμερισμάτων του Δήμου Εξωμβούργου, Υστερνίων και Καρδιανής. Παρʼ όλο που καλύπτει γεωγραφική έκταση που περιλαμβάνει συνολικά το μισό νησί διαθέτει  έναν μόνο υπάλληλο. Αποτέλεσμα αυτής της υποστελέχωσης της υπηρεσίας όπως καταγγέλλουν οι κάτοικοι της περιοχής είναι η κακής ποιότητας προσφερόμενες υπηρεσίες, οι καθυστερήσεις των συναλλαγών και των πάσης φύσεως ταμειακών εργασιών.

Το 2000 το γραφείο διέθετε τρεις υπαλλήλους και από το 2002  έναν. Παρά τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες  των κατοίκων τα ΕΛΤΑ μέχρι σήμερα δεν έχουν λύσει το πρόβλημα.

Η απρόσκοπτη και εύρυθμη λειτουργία του γραφείου στην περιοχή  είναι αναγκαία, γιατί εξυπηρετεί τις παραγωγικές τάξεις, τους συνταξιούχους που οι περισσότεροι μάλιστα είναι υπερήλικες, καθώς και πάνω από 2000 καθημερινούς παραθεριστές τους καλοκαιρινούς μήνες.

Η Κοινότητα Πανόρμου μάλιστα έχε παραχωρήσει από το 1991 δωρεάν κοινοτικό κτίριο στην Πύργο για τη στέγαση του γραφείου προκειμένου να στηρίξει τη λειτουργία του που κρίνεται ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους.

Με βάση τα παραπάνω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

-Τι μέτρα θα πάρει για την άμεση στελέχωση του γραφείου  των ΕΛΤΑ  στην κοινότητα Πανόρμου;

-Γιατί έξι χρόνια συνεχίζεται η υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες της περιοχής;

-Η συρρίκνωση των παρεχόμενων υπηρεσιών εντάσσεται στην πολιτική της εκχώρησης στον ιδιωτικό τομέα των ΕΛΤΑ που η κοινωνική του προσφορά εδώ και δεκαετίες είναι καταχωρημένη στη συνείδηση του Έλληνα πολίτη;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ

Scroll