Σχετ.
α) Η με αριθμό 4266/8.10.03 ερώτησή μας
β) Η με αριθμό 3266/20.9.04 ερώτησή μας
γ )Το με αριθμό 100467/ΙΗ/11-10-2004 έγγραφό σας.
Με το ανωτέρω (γ) σχετικό μας δηλώσατε ότι, «με την αριθ. 20/7.7.2004 Πράξη του Συντονιστικού Συμβουλίου, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει συγκροτήσει Επιτροπή η οποία εξετάζει συνολικά το θέμα της ένταξης σε κλάδους εκπαιδευτικών, των πτυχιούχων νέων Τμημάτων Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι…..». Στην κατηγορία αυτή υπάγονται και οι πτυχιούχοι του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας , για τους οποίους μέχρι σήμερα προκύπτει ότι ουδεμία ρύθμιση έγινε , ούτε το περιεχόμενο της σχετικής έκθεσης της επιτροπής γνωστοποιήθηκε, το οποίο αφορά και στην αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος .
Ειδικότερα ο σύλλογος Αποφοίτων Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας επισημαίνει ότι,
oΔεν έχουν θεσμοθετηθεί οργανικές θέσεις στην εκπαίδευση όπου θα διορίζονται τα μέλη τους σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.) και ούτε τους παρέχεται η δυνατότητα συμμετοχής τους στους διαγωνισμούς που διενεργούνται μέσω του ΑΣΕΠ.
oΔεν ισχύουν για τους εν λόγω αποφοίτους οι διατάξεις που ισχύουν για τους άλλους εκπαιδευτικούς, όπως ο χρόνος προϋπηρεσίας προκειμένου να γίνει η κατάταξή τους κατά τη σύνταξη των πινάκων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
oΟι πιστώσεις για τις Σ.Μ.Ε.Α. βαίνουν συνεχώς μειούμενες κατά την τελευταία τριετία, με συνέπεια να μειώνονται οι θέσεις εργασίας και η παρεχόμενη ειδική εκπαίδευση .
Με βάση τα προαναφερόμενα,
Ερωτάται η κα Υπουργός:
-Ποιο είναι το πόρισμα της Επιτροπής που συγκροτήθηκε με την αριθ. 20/20.7.2004 προαναφερόμενη πράξη για την ένταξη σε κλάδους εκπαιδευτικών και των ανωτέρω αποφοίτων;
-Για ποιο λόγο δεν έχει ληφθεί μέριμνα μέχρι σήμερα από την Κυβέρνηση να θεσμοθετηθεί η δυνατότητα συμμετοχής τους σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, όπως συμβαίνει με τους εκπαιδευτικούς άλλων κατηγοριών και ποια συγκεκριμένα μέτρα προτίθεται να λάβει άμεσα για τη συμμετοχή-ένταξή τους στους προσεχείς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ;
Ο ερωτών βουλευτής
Φώτης Κουβέλης