Π. Πολάκης

Έπεσε και το τελευταίο φύλλο συκής – Για να κρατηθεί στη δημοσιότητα, τώρα κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για το δημοψήφισμα και τα capital controls!

Έπεσε και το τελευταίο φύλλο συκής!!

Επιχειρήματα από το δεύτερο υπόγειο της Ομάδας Αήθειας της ΝΔ! (φωτό 1-2)

Για να κρατηθεί στη δημοσιότητα, τώρα κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για το δημοψήφισμα και τα capital controls!

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΣΧΕΔΙΟ !!

Η απάντηση στην εγωπαθή και «εξωχώρια» πολιτική ανεπάρκεια ,στο σχέδιο ρευστοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ από επιχειρηματικούς κύκλους, ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 24/11 ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ!!!

Scroll