Αποκαλύπτουμε τα έγγραφα του πραγματικού κόστους
«Ο «κούκος αηδόνι» θα μας στοιχίσουν τελικά τα 50 λεωφορεία που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία και τα οποία με ρυθμούς χελώνας εντάσσονται στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ.
Και εξηγούμαστε:
550000 η αγορά τους με χρήματα από τον προϋπολογισμό του Δήμου Θεσσαλονίκης
372000 για τη «μεταφορά 50 λεωφορείων από τη Λειψία στη Θεσσαλονίκη» (Διαύγεια 22/9)
111600 για την «αποθήκευση και φύλαξη 50 λεωφορείων στη Γερμανία
(Διαύγεια 2/11)
Σύνολο 1.033.600
Αν προσθέσουμε και 500000 που θα απαιτηθούν για την τοποθέτηση κλιματισμού (η τρέχουσα τιμή στην αγορά είναι 12000 για κάθε όχημα και με την έκπτωση 10000) αντιλαμβανόμαστε ότι το τελικό κόστος ανά όχημα θα ανέλθει στα 30.672 ευρώ.
Αλήθεια μπορεί η διοίκηση του ΟΑΣΘ να δώσει μία πειστική απάντηση για τα 116000 ευρώ που δόθηκαν για την «αποθήκευση και φύλαξη 50 λεωφορείων στη Γερμανία» και για τα 372000 για τη «μεταφορά 50 λεωφορείων από τη Λειψία στη Θεσσαλονίκη»;
9672 ευρώ για φύλαξη και μεταφορά κάθε οχήματος, την ώρα που το κόστος της αγοράς ήταν 11000;
Το ελάχιστο που έχουν να κάνουν οι κύριοι Καραμανλής, Σκόδρας και Ζέρβας είναι να απολογηθούν στους πολίτες της Θεσσαλονίκης για τα πανάκριβα όπως αποδείχθηκε «σαπάκια» που αγοράστηκαν με χρήματα του ελληνικού λαού».
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A88%CE%9A46%CE%9C%CE%A884-4%CE%93%CE%9E?inline=true
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%954146%CE%9C%CE%A884-254?inline=true