Ατέλειωτες ουρές αναμονής στα γραφεία του Οργανισμού Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου

Μεγάλη ταλαιπωρία περιμένει καθημερινά εκατοντάδες δημόσιους υπάλληλους που πηγαίνουν στα γραφεία του Οργανισμού Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου (ΟΠΑΔ) για διαδικασίες ρουτίνας όπως η ακύρωση παλιών και η έκδοση νέων βιβλιαρίων υγείας. Η αναμονή για εξυπηρέτηση μπορεί να φτάσει και τις τέσσερις ώρες ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις ασθενών που δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετηθούν εντός της ημέρας αν και έχουν πάρει χαρτάκι προτεραιότητας από το πρωί.

Το πρόβλημα εντάθηκε από τις αρχές του νέου έτους καθώς στις υπηρεσίες του ΟΠΑΔ υπάγεται πλέον και το προσωπικό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ήτοι 3.500 άτομα, που μέχρι το τέλος του προηγούμενου έτους είχε δικό του ασφαλιστικό φορέα.     Βέβαια οι προϊστάμενοι της υπηρεσίας είχαν προβλέψει το πρόβλημα που θα δημιουργούνταν γιʼ αυτό και έχουν ζητήσει την αύξηση του προσωπικού εξυπηρέτησης. Το προσωπικό, πράγματι, αυξήθηκε από τέσσερα σε εφτά άτομα ωστόσο το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται καθώς το προσωπικό αποτελείται κυρίως από συμβασιούχους, οι οποίο αλλάζουν θέση σε λιγότερο από ένα χρόνο ενώ ο αριθμός των συνταξιούχων δημοσίων υπαλλήλων συνεχώς αυξάνεται. Η κατάσταση επιδεινώνεται και από την έλλειψη μηχανοργάνωσης η οποία καθιστά χρονοβόρα τη διαδικασία έκδοσης νέων συνταγολογίων. Πρόβλημα επίσης αποτελεί και το γεγονός ότι η καινούργια αίθουσα είναι σημαντικά μικρότερης χωρητικότητας από την προηγούμενη με αποτέλεσμα αρκετοί από τους ασθενής και ηλικιωμένους να είναι αναγκασμένοι να περιμένουν εκτός της αίθουσας.

Με δεδομένα τα παραπάνω ερωτάται ο κ. Υπουργός:

-Με ποιες ενέργειες προτίθεται να δώσει λύση στο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των δημοσίων υπαλλήλων στα γραφεία του Οργανισμού Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου (ΟΠΑΔ);

Η ερωτώσα βουλευτής

Ασημίνα Ξηροτύρη Αικατερινάρη

Scroll