Ανοίγει την “έξοδο” από την εργασία στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς ο νέος νόμος! Δήλωση του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ, Τ.Κουράκη για το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία μετά την ολοκλήρωση της ψήφισής του από την Bουλή

Ο Τάσος Κουράκης ειδικός αγορητής του ΣΥΡΙΖΑ του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία, μετά την ολοκλήρωση της ψήφισής του από την βουλή, αναφερόμενος στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς δήλωσε:

«Σε απώλεια της θέσης εργασίας του μπορεί να οδηγηθεί με βάση το νέο νόμο κάθε νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός, αφού αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6, δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κ.λπ. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του. Εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης  εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία.  Το γεγονός αυτό αντιφάσκει με αυτά που έλεγε η Υπουργός Παιδείας πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου (βλ. πιο κάτω). Δηλαδή μετά από πτυχία, πιστοποιητικά παιδαγωγικής κατάρτισης, διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, μετά από του κόσμου τις κρίσεις που υπόκεινται οι εκπαιδευτικοί, με το νέο νόμο αρκούν ένας μέντορας, ένας σύμβουλος και ένας διευθυντής σχολείου να κάνουν αρνητική αξιολόγηση και να απολύσουν στην πραγματικότητα το νεοδιόριστο εκπαιδευτικό, ο οποίος, βεβαίως, δεν έχει ούτε υπερεπταετή πραγματική υπηρεσία –γιατί κρίνεται μετά από δύο χρόνια- ούτε φυσικά συμπληρώνει εικοσιπενταετή συντάξιμη υπηρεσία.

Το γεγονός αυτό αποτελεί πέραν των άλλων  και μεγάλη παραπλάνηση των εκπαιδευτικών, αφού λίγες εβδομάδες νωρίτερα, όταν η Υπουργός  Παιδείας εισηγείτο στο Υπουργικό Συμβούλιο και συγχρόνως έδινε στη δημοσιότητα το νομοσχέδιο, ανέφερε στο τότε κείμενο του ότι η μονιμοποίηση του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού  «θα γίνει μετά από αξιολόγηση η οποία μπορεί  να καταλήξει, σε πρόταση μονιμοποίησης ή σε πρόταση μετάταξής του σε άλλη υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας».

Τα συμπεράσματα δικά σας…  

Scroll