Στην Ολομέλεια της Βουλής, στην συζήτηση για την κύρωση της συμφωνίας ανάμεσα στην Ελλάδα και την Δημοκρατία της Μολδαβίας για την αμοιβαία αναγνώριση και ανταλλαγή αδειών οδήγησης τοποθετήθηκε ο Βουλευτής Μαγνησίας, Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών, ως Ειδικός Αγορητής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Π.Σ.
Ο Βουλευτής ανέφερε ότι η συμφωνία έρχεται να διευθετήσει ένα υπαρκτό ζήτημα, διασφαλίζοντας το δικαίωμα οδήγησης σε Έλληνες και Μολδαβούς χωρίς να χρειαστεί να εκδώσουν εκ νέου άδεια οδήγησης. Θα είναι επωφελές για εργαζόμενους, φοιτητές, ψηφιακούς νομάδες και γενικά ανθρώπους που έχουν εγκατασταθεί ή θα εγκατασταθούν στην μία ή την άλλη χώρα. Ως εκ τούτου, ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Π.Σ. ψηφίζει θετικά την συμφωνία.
Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που υπογράφουμε ως χώρα μια τέτοια συμφωνία και θα έρθουν και άλλες προς κύρωση, θα πρέπει να εξηγείται επαρκώς πώς αυτές οι συμφωνίες θα βελτιώσουν την οδική ασφάλεια. Είναι κρίσιμο να γνωρίζουμε ποιες είναι οι προϋποθέσεις και οι διαδικασίες χορήγησης αδειών οδήγησης στις χώρες με τις οποίες υπογράφουμε, και αν αυτές διαφέρουν ουσιωδώς ή όχι από τις αντίστοιχες της χώρας μας.
«Η χώρα έχει παραδοθεί στην αυτοκίνηση. Μία από τις αιτίες είναι ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι μόνο περιορισμένο αλλά και μη ασφαλές. Την ανασφάλεια δεν την επισημαίνει ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Π.Σ., αλλά η προειδοποιητική επιστολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μη εναρμόνιση της νομοθεσίας των σιδηροδρόμων της χώρας με την ευρωπαϊκή νομοθεσία περί ασφάλειας» ανέφερε ο Αλ.Μεϊκόπουλος.
Ρώτησε, στην συνέχεια, τον αρμόδιο Υφυπουργό αν δύο χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών έχουν εξαλειφθεί οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτό και τι έχει γίνει για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου.
«Από το 2020 δεν εκτελούνται δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Αλεξανδρούπολη. Το τρένο από τη Θεσσαλονίκη σταματάει στις Σέρρες.
2 χρόνια μετά τον Daniel η Θεσσαλία παραμένει χωρίς τρένα με κλειστές τις γραμμές Βόλος – Λάρισα, Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλα. Υπάρχει μονή γραμμή χωρίς τηλεδιοίκηση μεταξύ Λιανοκλαδίου και Λάρισας με άγνωστο μέχρι στιγμής χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης και των συστημάτων ασφαλείας, αλλά και της κυκλοφορίας.
Τρένα δεν κυκλοφορούν μεταξύ Λαμίας – Στυλίδας, Ξάνθης – Αλεξανδρούπολης, ενώ και η γραμμή της Φλώρινας εδώ και δύο χρόνια είναι κλειστή. Σας λέω ενδεικτικά ορισμένα σημεία του δικτύου. Η εικόνα αυτή ισούται με πλήρη εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου. Έχει σχέδιο η κυβέρνηση για τον σιδηρόδρομο και ποιο είναι αυτό;» κατέληξε.