Κ. Μάλαμα

Ακατανόητη δαπάνη του ΟΔΑΠ 37.000 ευρώ σε βίντεο στο YouTube και διαφημιστικά banner για διαδικτυακή προβολή

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Πολιτισμού

Θέμα : Ακατανόητη δαπάνη του ΟΔΑΠ 37.000 ευρώ σε βίντεο στο YouTube και διαφημιστικά banner για διαδικτυακή προβολή

Ο Οργανισμός Διαχείρισης & Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ) συνεχίζει μια πρακτική δαπάνης χιλιάδων ευρώ σε διαδικτυακές διαφημίσεις εκεί όπου δεν υπάρχει πραγματικά λόγος. Μετά από την δαπάνη 72.400 ευρώ για την διαφήμιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα social media, τώρα προχωρά σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος «για τη διαφημιστική́ προβολή́ σε ψηφιακά́ μέσα των δράσεων 1) Hellenic Heritage – ακριβή́ μουσειακά́ αντίγραφα και 2) The Acropolis Experience». Η πρόσκληση αυτή αφορά την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο στο YouTube και διαφημιστικών banner σε ιστοσελίδες (άγνωστο σε ποιες), τα οποία θα προβάλλονται για μόλις 2 μήνες, με κόστος 37.000 ευρώ! Πρόκειται για μια ακατανόητη δαπάνη, ιδιαίτερα όταν δεν προκύπτει κανένας λόγος να διαφημιστεί το παγκόσμιο μνημείο της Ακρόπολης σε άγνωστες ιστοσελίδες ή να προβληθούν σε τουριστικά site τα ακριβή αντίγραφα του ΟΔΑΠ, από την στιγμή που το eshop του οργανισμού δεν λειτουργεί κι άρα, ακόμα κι αν κάποιος πληροφορηθεί για τα αντικείμενα αυτά, δεν μπορεί να τα αγοράσει διαδικτυακά.

Επειδή είναι απαράδεκτο ο ΟΔΑΠ να συνεχίζει την πολιτική των δαπανών χωρίς αντίκρισμα.

Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός 

Ποια η σκοπιμότητα της δαπάνης 37.000 ευρώ για την προβολή της Ακρόπολης για 2 μήνες σε άγνωστα site, αλλά κι η διαδικτυακή προώθηση των ακριβών αντιγράφων του ΟΔΑΠ, από την στιγμή που το ηλεκτρονικό πωλητήριο τους δεν λειτουργεί;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Μάλαμα Κυριακή

Scroll