Αφόρητη και μαζική ταλαιπωρία πολιτών από τις ιδιωτικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, καθημερινά πολλοί καταναλωτές προσφεύγουν στην αρμόδια επιτροπή τηλεπικοινωνιών (ΕΕΤΤ), αλλά και στις καταναλωτικές οργανώσεις λόγω της ταλαιπωρίας και του εμπαιγμού που υφίστανται από τις ιδιωτικές εταιρίες τηλεφωνίας και ίντερνετ.

Χιλιάδες καταναλωτές βρίσκονται ξαφνικά χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, λόγω της επιλογής τους να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες εναλλακτικών παρόχων, με αποτέλεσμα να περνά μεγάλο χρονικό διάστημα(2-7 μήνες), μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.

Ο καταναλωτής αναγκάζεται να καταφύγει σε καταγγελίες, καθώς συχνά οι εταιρίες δεν είναι σε θέση να προσφέρουν αυτά που υπόσχονται. Πιο συγκεκριμένα, η ΕΕΤΤ δέχθηκε το 2007, 17.500 γραπτές καταγγελίες και περισσότερα από 35.000 τηλεφωνήματα, που αφορούσαν κυρίως προβλήματα σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ.  

Επειδή ο πολίτης δεν είναι δυνατόν να αφήνεται έρμαιο στα κερδοσκοπικά παιχνίδια ιδιωτικών εταιρειών, οι οποίες προκειμένου να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους  εμπαίζουν τους καταναλωτές με παραπλανητικές υποσχέσεις.

Επειδή η απελευθέρωση της αγοράς τηλεπικοινωνιών συνοδεύτηκε από φαινόμενα ασυδοσίας και εκμετάλλευσης των πολιτών.

Επειδή το Υπουργείο ως Εποπτεύων και Αρμόδιος φορέας δεν μπορεί να τηρεί στάση Πόντιου Πιλάτου για το θέμα

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Τι μέτρα σκοπεύει να πάρει και με ποιο χρονοδιάγραμμα, ώστε να σταματήσει η ασυδοσία των ιδιωτικών εταιρειών σε βάρος των καταναλωτών;

2. Σκοπεύει -και αν ναι, πως- να δημιουργήσει το απαραίτητο θεσμικό πλαίσιο προκειμένου να αποσαφηνιστούν οι ευθύνες των εναλλακτικών παρόχων, ώστε οι καταναλωτές να σταματήσουν να γίνονται αντικείμενα εκμετάλλευσης των ιδιωτικών εταιρειών τηλεφωνίας;      

Ο ερωτών Βουλευτής

Λαφαζάνης Παναγιώτης

Scroll