ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

26/04/2024

Αίολες οι κυβερνητικές δεσμεύσεις για την κατασκευή του κόμβου Πανασού - Στη Βουλή φέρνει ξανά το θέμα ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Χάρης Μαμουλάκης

Αίολες οι κυβερνητικές δεσμεύσεις για την κατασκευή του κόμβου Πανασού - Στη Βουλή φέρνει ξανά το θέμα ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Χάρης Μαμουλάκης



Την ανακολουθία των κυβερνητικών δεσμεύσεων για τον κόμβο του Πανασού, αναδεικνύει ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας σχετική Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.

«Ο Πανασός είναι η μοναδική κοινότητα σε όλη τη διαδρομή της Ν.Ε.Ο. Ηρακλείου – Αγίων Δέκα που δεν εξυπηρετείται από κόμβο. Το χωριό βρίσκεται σε κατάσταση ιδιότυπης ομηρίας, αφού εάν λειτουργούσε ο κόμβος, η απόστασή του από τα αστικά κέντρα του Ηρακλείου και των Μοιρών θα ήταν κατά πολύ συντομότερη και η διαδρομή ασφαλέστερη.» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Πού οφείλεται η καθυστέρηση και η μη τήρηση των κυβερνητικών δεσμεύσεων ως προς τη δημοπράτηση του έργου; Έχει ολοκληρωθεί το μελετητικό στάδιο; Ποιες συγκεκριμένες μελέτες έχουν παραληφθεί; Έχουν συνταχθεί τα τεύχη δημοπράτησης; Πότε θα δημοσιευτούν; Ποιος είναι ο συνολικός εκτιμώμενος προϋπολογισμός του έργου και πώς θα χρηματοδοτηθεί; Έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα δημοπράτησης του έργου; Πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί το κατασκευαστικό στάδιο και να παραδοθεί το έργο; Ο Υπουργός οφείλει να απολογηθεί στην τοπική κοινωνία».

Με την Ερώτηση γίνεται αναφορά στο ιστορικό του άξονα σύνδεσης Ηρακλείου - Μοιρών και τη συμβολή της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στην κατασκευή του, ενώ τονίζεται ότι η έλλειψη του κόμβου οδηγεί την κυκλοφορία όλων των οχημάτων - συμπεριλαμβανομένων των βαρέων οχημάτων - μέσα από άλλα χωριά (Γέργερη - Νίβρυτο), από το παλαιό οδικό δίκτυο Πανασού - Αγίας Βαρβάρας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται από πλευράς επικινδυνότητας, κατολίσθησης του οδοστρώματος, κλπ. Υπενθυμίζεται επίσης ότι στη συζήτηση της 26ης Σεπτεμβρίου 2022 στη Βουλή, ο τότε Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών δεσμευόταν ότι εντός των επόμενων 4 έως 6 μηνών θα είχαν ολοκληρωθεί οι μελέτες απορροής όμβριων, αντιπλημμυρικής προστασίας, καθώς και οι υποστηρικτικές μελέτες και θα γινόταν η δημοπράτηση εργολαβίας ύψους 20 έως 25 εκ. ευρώ.

 

 

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης




Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ