Ερώτηση προς τον υπουργό Υγείας με θέμα: «Σκανδαλώδης αγορά ακινήτου 2,5 εκατομμυρίων Ευρώ από το Γ.Ν. Ιωαννίνων “Γ. Χατζηκώστα”» κατέθεσε η βουλευτής Άρτας Όλγα Γεροβασίλη, με τις συνυπογραφή του Τομεάρχη Υγείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ανδρέα Παναγιωτόπουλου και του βουλευτή Πρέβεζας Κώστα Μπάρκα. Σύμφωνα με τις καταγγελίες της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Ηπείρου (ΕΙΝΗ) η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προς τον υπουργό Υγείας με θέμα: Σκανδαλώδης αγορά ακινήτου 2,5 εκατομμυρίων Ευρώ από το Γ.Ν. Ιωαννίνων “Γ. Χατζηκώστα”.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί