ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

15/10/2014

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ: Ο αδικαιολόγητος έως τώρα μη διορισμός εκπαιδευτικών στην Πρότυπη Βιοτεχνική Μονάδα Λακκιάς έχει οδηγήσει σε απόγνωση δεκάδες μαθητές και τις οικογένειες τους



 

Ερώτηση

Προς τον Υπουργό  Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

Θέμα: Ο αδικαιολόγητος έως τώρα μη διορισμός εκπαιδευτικών στην Πρότυπη Βιοτεχνική Μονάδα Λακκιάς έχει οδηγήσει σε απόγνωση δεκάδες μαθητές και τις οικογένειες τους.


Η Πρότυπη Βιοτεχνική Μονάδα Λακκιάς Θεσσαλονίκης είναι εκπαιδευτική μονάδα εκπαίδευσης και κατάρτισης εφήβων ΑΜΕΑ  και αποτελεί σχολική μονάδα του ΟΑΕΔ.

Κάθε χρόνο για την λειτουργία του σχολείου προσλαμβάνονται  ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων (παιδαγωγοί, γεωπόνοι, ψυχολόγοι, τεχνικών ειδικοτήτων κ.τ.λ), καθώς οι 8 μόνιμοι εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες 150 περίπου μαθητών. Για τον λόγο αυτό κάθε χρόνο προκηρύσσονται αντίστοιχες θέσεις. Η φετινή προκήρυξη του ΟΑΕΔ  με αριθμό πρωτοκόλλου 71533 έγινε στις 27/8/2014 και στη συνέχεια ακολούθησε η υποβολή αιτήσεων. Η οποία ξεκινούσε στις 29/8/2014 και έληγε στις 8/9/2014. Στο διάστημα αυτό θα έπρεπε να έχει συγκροτηθεί και η πρωτοβάθμια επιτροπή αξιολόγησης η οποία μετά το πέρας της υποβολής αιτήσεων θα έκανε έναν πρώτο έλεγχο και μετά την ανακοίνωση των ονομάτων θα ακολουθούσαν οι σχετικές ενστάσεις . Μετά την υποβολή των ενστάσεων υπάρχει σύμφωνα με τον Νόμο νέα αξιολόγηση από δευτεροβάθμια επιτροπή. Μετά την αξιολόγηση και από την δευτεροβάθμια επιτροπή γίνονται οι προσλήψεις ωρομισθίων από τους τελικούς πίνακες.

Για την φετινή χρονιά η προκήρυξη αναρτήθηκε στις 28/8/2014 και η πρωτοβάθμια επιτροπή ορίσθηκε και ξεκίνησε την λειτουργία της στις 17/09/2014 , μετά από είκοσι ολόκληρες μέρες και αρκετές μέρες μετά τη λήξη της ημερομηνίας της υποβολής αιτήσεων. Η καθυστέρηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα  να χαθεί πολύτιμος χρόνος. Επιπλέον, η πρωτοβάθμια επιτροπή που ορίστηκε δεν είχε καμία σχέση με την ειδική αγωγή στην εκπαίδευση με αποτέλεσμα να υπάρχουν 60 ενστάσεις από τις 100 αιτήσεις.

Όλη αυτή η καθυστέρηση ήταν καταλυτική στο ότι το σχολείο δεν λειτουργεί ακόμη και οι μαθητές παραμένουν στα σπίτια τους. Οι γονείς φυσικά  είναι ανάστατοι, αδυνατώντας ακόμη και να πάνε στις δουλειές τους ή να αναζητούν άλλες λύσεις, όσοι φυσικά έχουν την δυνατότητα όπως τα ιδιωτικά κέντρα απασχόλησης ( στην ουσία παρκαρίσματος ) παιδιών με αναπηρίες. Φυσικά ο μεγάλος αριθμός των μαθητών μένει κλεισμένος στο σπίτι του, γεγονός που εντείνει περαιτέρω το φαινόμενο του κοινωνικού αποκλεισμού.


Επειδή είναι απαράδεκτο η πολιτεία να αδιαφορεί για την εκπαίδευση εφήβων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,

Επειδή η μη λειτουργία του σχολείου οδηγεί τις οικογένειες, αλλά και τους ίδιους τους έφηβους  στην απόγνωση

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

 1) Γιατί άργησε η συγκρότηση της πρωτοβάθμιας επιτροπής αξιολόγησης; Ήταν αποτέλεσμα δυσλειτουργίας ή εξυπηρετούσε άλλου είδους σκοπιμότητες;

2) Τι προτίθεστε να κάνετε για να ξεκινήσει άμεσα η λειτουργία της Πρότυπης Βιοτεχνικής Μονάδας Λακκιάς;


Οι ερωτώντες Βουλευτές

Τάσος Κουράκης

Δημήτρης Στρατούλης

Λίτσα Αμμανατίδου

Δέσποινα Χαραλαμπίδου

Ιωάννα Γαϊτάνη

Γιάννης Αμανατίδης


 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ