ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

14/04/2009

Συνάντηση Π.Λαφαζάνη και Θ.Δρίτσα με τον Πρόεδρο της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ»



  • Ο κ. Γ. ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ ΜΕ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ
  • ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΣΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΕΙ  ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτής Βʼ Πειραιά,  ο Θοδωρής Δρίτσας, βουλευτής Αʼ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ, και ο Μανώλης Σαρρής, μέλος της Παμπειραϊκής Συντονιστικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της «Αττικό Μετρό ΑΕ», κ. Γιώργο Γιαννή. 

Ο κ. Γ. Γιαννής ενημέρωσε την αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ για την πορεία των επεκτάσεων των γραμμών του ΜΕΤΡΟ και ειδικότερα για την πορεία επέκτασης του ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά.

Ο Παν. Λαφαζάνης και ο Θοδ. Δρίτσας, μετά τη συνάντηση, έκαναν την παρακάτω δήλωση:

Οι δηλώσεις του κ. Σουφλιά για το μετρό των 220 χιλιομέτρων, με τους 200 σταθμούς, αποτελούν όνειρα θερινής νυκτός, τα οποία «πλασσάρονται» προς αποπροσανατολισμό, αφού είναι εύκολο να υπόσχεται κανείς τα πάντα σε ένα αόριστο μακρινό μέλλον.

Η πραγματικότητα, όμως, είναι πολύ σκληρή και οδυνηρή για να συγκαλυφθεί με προβολές υποσχέσεων στο χρονικό υπερπέραν.

Πιο συγκεκριμένα, ενώ η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά (Αʼ και Βʼ Περιφέρεια) όφειλε να είναι έργο πρώτης προτεραιότητας, αφού θα εξυπηρετούσε μεγάλους υποβαθμισμένους Δήμους και πλατιά λαϊκά στρώματα, τα οποία ταλαιπωρούνται βάναυσα από έλλειψη ανθρώπινης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, το έργο έχει καθυστερήσει απαράδεκτα εδώ και πολλά χρόνια.

Και σήμερα, ακόμα, που το έργο του μετρό στον Πειραιά μοιάζει να έχει ξεκολλήσει από ανεπίτρεπτες εμπλοκές, όχι μόνο συνεχίζονται οι καθυστερήσεις, αλλά το χειρότερο, ο σχεδιασμός του έργου είναι ημιτελής και απαράδεκτος.

Θεωρούμε ως εγκληματική αμέλεια το γεγονός ότι από τις γραμμές άμεσης επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά έχουν παραληφθεί μεγάλοι ιστορικοί Δήμοι και περιοχές, όπως το ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, η ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ και το ΠΕΡΑΜΑ στη Βʼ Πειραιά, ενώ στον κεντρικό ΠΕΙΡΑΙΑ -που έχει όριο κυκλοφοριακού κορεσμού το 2013 και που υπερφορτώνεται το κέντρο της πόλης (με τερματικό σταθμό το Δημοτικό Θέατρο)- παραλείπεται και εδώ η άμεση επέκταση στις πυκνοκατοικημένες γειτονιές της Πειραϊκής χερσονήσου (Φρεαττύδα, Καλλίπολη, Χατζηκυριάκειο κ.α.) και στα νοσοκομεία Τζάνειο και Μεταξά. 

Η λύση για την κάλυψη με Μετρό και μέσα σταθερής τροχιάς αυτών των περιοχών δεν μπορεί να παραπεμφθεί στις καλένδες ούτε στα επικοινωνιακά, πέραν της εικοσαετίας, οράματα του κ. Γ. Σουφλιά.

Ζητάμε απαντήσεις τώρα, με σχεδιασμό που θα αφορά τα αμέσως επόμενα χρόνια, για ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ και τον ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ