ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

11/03/2023

Δ. Βίτσας: Μέτρα για να μη θρηνήσουμε άλλες ανθρώπινες ζωές και «χάσουμε» οριστικά το τρένο

Δ. Βίτσας: Μέτρα για να μη θρηνήσουμε άλλες ανθρώπινες ζωές και «χάσουμε» οριστικά το τρένο



Σημεία συνέντευξης του Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Δυτικού Τομέα Αθηνών στο «ATTICA TV»

«Είναι πρωτοφανές το γεγονός, σε μια διπλή σιδηροδρομική γραμμή να έχουμε μετωπική σύγκρουση τρένων. Αυτό σημαίνει ότι πολλά ήταν τα πράγματα που δεν λειτούργησαν σωστά, δεν πρόκειται απλά και μόνο για ένα ανθρώπινο λάθος και θα ήταν άδικο να συζητάμε σε αυτή τη βάση.

Ο πρωθυπουργός, τη μια μας μιλά για ανθρώπινο λάθος και την άλλη στιγμή “αναλαμβάνει” την ευθύνη που του αναλογεί. Δηλαδή, τι ακριβώς είναι αυτό που του αναλογεί; Μήπως εννοεί ότι η ευθύνη του βρίσκεται στην τοποθέτηση του κου Καραμανλή στη θέση του υπουργού μεταφορών;

Το άλλο ερώτημα που προκύπτει μετά το τραγικό συμβάν είναι: τι ακριβώς κάνει ο ΟΣΕ αυτή την περίοδο όσο αφορά την υλοποίηση της σύμβασης 717;

Θα πρέπει πάνω σε αυτά τα ερωτήματα να υπάρξει μια σαφής απάντηση, ώστε να είμαστε σε θέση στο τέλος του 2023 να έχει ολοκληρωθεί το δίκτυο της τηλεματικής. Πρέπει όλες οι πολιτικές δυνάμεις να δεσμευτούν πάνω σε αυτό το στόχο και το σύνολο του δικτύου να λειτουργεί πλέον με όλες τις συνθήκες ασφαλείας.

Να δρομολογηθούν λοιπόν προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού, συνεργασίες με ειδικούς επιστήμονες, ώστε να μην συμβεί παρόμοιο περιστατικό στο μέλλον.

Ο σιδηρόδρομος υπάρχει πολλές δεκαετίες στη χώρα μας και πάντα υπήρχαν σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία του. Είναι τα συνήθη προβλήματα του κράτους της Δεξιάς, του ρουσφετιού, της απαξίωσης των δημόσιων υπηρεσιών κ.ο.κ. Κατά την άποψη της ΝΔ για ότι κακό έχει γίνει από την ίδρυση του Ελληνικού κράτους και μετά την Επανάσταση του 1821, ευθύνεται ο ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς προχωρήσαμε την υλοποίηση της περιβόητης σύμβασης 717, παρόλο που υπήρχαν τόσα προβλήματα , που ουδέποτε αυτή θα ολοκληρώνονταν. Τον Οκτώβρη 2019, η προηγούμενη διοίκηση του ΟΣΕ παρέδωσε με αποδείξεις στην επόμενη το 68% του έργου.

Για να “ανέβουμε” λοιπόν ξανά στο τρένο με αίσθημα ασφάλειας, θα πρέπει μέχρι το τέλος του έτους να έχει αυτό το έργο ολοκληρωθεί. Ανακαλύπτουμε σήμερα ότι στον ΟΣΕ απασχολούνται 750 εργαζόμενοι τη στιγμή που επι των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ ήταν 1020. Προκύπτει δηλαδή η ανάγκη να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να διαμορφώσουμε τις συνθήκες ώστε ο σιδηρόδρομος να αποτελέσει το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς».



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ