08/03/2021
Με μια απλή ανάγνωση των ποσοστών ολοκλήρωσης των έργων εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως η ΟΛΠ ΑΕ-Cosco, δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις της.
Πέντε περίπου χρόνια μετά τη μεταβίβαση 51% των μετοχών στην COSCO οι ναυπηγοεπισκευαστικοί χώροι είναι στη χειρότερη παρά ποτέ κατάσταση. Οι δρόμοι στη ΝΕΒ Περάματος είναι χειρότεροι από χωράφι.
Τα συντριπτικά επίσημα στοιχεία του Πίνακα προόδου καθεμίας από τις 11 Υποχρεωτικές Επενδύσεις της ΟΛΠ ΑΕ-Cosco, που περιλαμβάνονται στην Απάντηση του Υπουργείου Ναυτιλίας σε σχετική Ερώτησή μας, επιβεβαιώνουν με τον πλέον εύγλωττο τρόπο, πως αυτές είναι αδύνατον να ολοκληρωθούν ως τον επερχόμενο Αύγουστο, όπως προβλέπεται στη Σύμβαση Παραχώρησης.
Επισήμως πλέον επαληθεύεται η δικαιολογημένη ανησυχία του κλάδου της ναυπηγοεπισκευής, αλλά και του συνόλου των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και εργαζομένων που συνδέονται με το Λιμάνι, την οποία έχουν πυροδοτήσει αφενός η μη τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεών της Cosco και αφετέρου το αίτημά της για μεταβίβαση του -διαχειριζόμενου από το ΤΑΙΠΕΔ- 16% των μετοχών, προϋπόθεσή της οποίας ωστόσο είναι η αποδεδειγμένα αδύνατη εμπρόθεσμη ολοκλήρωση του επενδυτικού έργου.
Γι αυτήν την αρνητική εξέλιξη είναι αδιαμφισβήτητες οι ευθύνες της Κυβέρνησης που με αποκορύφωμα την «απονέκρωση» των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων της ΡΑΛ έχει επιλέξει σε όλα τα θέματα τη μεροληπτική στάση υπέρ του ΟΛΠ-Cosco.
Επισυνάπτονται:
1. Η ερώτηση
2. Η απάντηση του κ. Ι. Πλακιωτάκη
3. Το έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Λιμένων με τον πίνακα που παρουσιάζει την πρόοδο υλοποίησης της κάθε υποχρεωτικής επένδυσης
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ